RSS Flöde

Hej alla fina vänner.

Idag så blev min dröm sann. Jag har nämligen startat en blogg.

Det är ingen vanlig blog, det är en mat blog där jag kommer skriva ner mina recept och all mat som jag lagar. Varför startar inte jag en helt vanlig personlig blog ? Jag känner att mat, bakverk och bröd är minst lika personligt för mig som om jag skulle skriva vad jag har gjort idag.

För er som ändå vill läsa vad jag håller på med i  mitt vardags liv kan göra det på min Twitter. @gustavahlen. Jag vill ha så många followers som möjligt så du är värd guld ifall du följer mig!

Min passion till matlagning är enorm. Den som lagar maten där hemma är oftast jag. Jag försöker att äta så nyttig mat som möjligt så om du undrar varför jag skriver mycket om LCHF är det för att jag anser att det är den bästa och godaste maten att äta. Tänk på en sak, LCHF är ingen diet. Det är en livsstil såsom kött och potatis fast mycket nyttigare.

Jag hoppas att ni kommer tycka om maten som jag lagar och använda recepten som till den största delen kommer bestå av mina egna recept.

Tack!

Kommentera

